Photobucket

Friday, September 26, 2008

SELAMAT HARI MENYAMBUT AIDILFITRI

SELAMAT MENYAMBUT AIDILFITRI KEPADA SEMUA.....

Hampir 2 Bulan rasanya...saya x update apa2 dlm blog ni....terlalu sibuk ngan hal dunia sampai kadang2 terlupa yang maha ESA (ampunilah hambamu ini Ya Allah...)

saya mengucapkan selamat hari raya kepada semua saudara mara & rakan2 yang menyambutnya sam ada di rumah @ di kampng mmasing2...x lupa pada forumner wiratunggal.darkbb.com...yg menambahkan lagi keceriaan dlm hidup ini...ye laa kat kedai bukan ade mmbr nak brsembang...kalo ade pun customer dtg bertny brg nak dibeli dll...waktu2 xde org tu wiratunggal.darkbb.com laa kawasan lawatan harian aku...

anyway sabtu ni 27hb sept 2008 aku kan berjumpe ngan segelintir rakan2 dari wiratunggal.darkbb.com utk berbuka puasa bersama di KF berdekatan Central Market...

harapan aku utk raya ni...semoga malaysia aman & makmur & semoga malaysia diperintah oleh mereka yang betul2 cintakan malaysia & berkhidmat utk rakyat

Akhir kata majulah diri sendiri untuk malaysia!!

2 comments:

Assiddiq said...

Salam..
ni dah zaman bila wish ni..
hehe..
ketinggalan tol lerrr...
sambut nih~
tinju maut jambol!!

MyBiz said...

mmg pun aku x delete post ni tu pasal still ade kat sini lagik....hahahainspiron

Post a Comment