Photobucket

Saturday, July 5, 2008

Permulaan yg baik

Salam...

Ini nukilan pertama saya dlm dunia cyber...setelah berbulan2 & bertahun2..saya hanya mengetahui org berckp pasal blog sana..blog sini..pagi ni hujan x turun x mcm smlm dan kelmarin...boleh laa aku pegi keje naik skuter jer...x payah naik kete.minyak mahal skrg ni...

sblm aku kluar aku pastikan sampah dah buang ...anak2 aku dah mandi..dah sarapan...wife aku pun dah siap kemas rumah...baru laa aku bleh pegi keje dgn aman..hehehehe...aku tgk skuter aku ni dah mcm 8 tahun aku pakai..padehal baru 10 bulan bayar...ish ish ish kotor btl laa skuter ni...

sampai ke meru aku terus ke kedai motor utk membetulkan box skuter aku yg dah nak patah...aku nak tukar yg kuat sket..aku bgtau kat ah boon (tokei kedai motor) "aku nak yg kuat sket...xnak mcm ni..kang patah abih skuter aku.dah hsiap ako calling2 aku ok?" tu laa aku ckp kat ah boon pagi tadi..

pegi masuk kedai..aku on pc..tgk la online newspaper (nak beli rase rugi plak)..mcm2 laa mende berlaku kat malaysia ni..sampai x sanggup nak tgk..dunia politik semkin mencabar..dunia bisnes pun mcm tu..semuanya tidak menentu...ish..aku sambg keje aku dulu laa..byk pc customer aku nak kena repair ni...

ade masa nnt aku tulis lagi..sekian

0 comments:

Post a Comment