Photobucket

Monday, July 14, 2008

AKU BELAJAR SESUATU YANG BARU....

hari ini aku blaja sesuatu yg baru tentang enjin kereta...hahaha!! aku rase org lain mmg lebih tau dari aku..aku kalo bab enjin kereta ni mmg agak 'fail' sket...aku main blasah jer...hasilnya hari ni...

aku cek mlm tadi minyak hitam aku nak '0' so..aku gi laa beli minyak hitam & isi full 4 liter (1 tong) kat dlm tmpt minyak hitam tu laa....& pag bila aku start kete pagi tadi, semuanya berjalan lancar spt bese...lama sket aku bwk kete...aku tgk side mirror, Ya Allah!! ape asal kepul2 putih kat blkg tu...rupen2nye asap tu dari ekzos kete aku....aku hampir panik..wife aku mmg dah panik laa...siap suh benti tepi....

aku try press lagi minyak..asap mmg byk laa..tapi kete bergerak spt bese...ok fine...aku dpt agak mesti ade kena mengena ngan perbuatan aku memasukkan minyak hitam mlm tadi...so aku call pomen citer ape yg berlaku..dia suh bwk bengkel...dia cek mmg kompem laa aku isi minyak hitam tu terlebey suda!! (mcm stacy AF la plak)..ape lagi...dia kena repair dulu laa..terpaksa laa aku mintak ayah aaku dtg amik aku kat bengkel...

harap2 kete tu dpt cpt siap hari ni...aku byk keje nak buat kat kedai arini..nak format pc..nak upgrade pc cust. lagi...pagi tadi punya job kat s.alam aku x dpt nak buat laa..sbb ke'terer'an aku ni.....hahahaha!!

k laa...aku stop sampai sini..dah bape hari dah aku x tulis ape2 kat blog ni...bz la plak..k
chow chin chauuuu................

0 comments:

Post a Comment